8. Op de wachtlijst

04-06-2016 13:57

Op de wachtlijst!

Zo, de rit is compleet, bezoekje aan de chirurg is achter de rug, papieren zijn getekend, ik sta op de wachtlijst!

Het heeft even geduurd vanaf stap 1 31-12-2015 tot nu, maar dan heb je ook wat.

Samen met vriendin het gesprek in gegaan waar ook deze arts me nog eens vertelde dat het qua complicaties en risico's echt niet uitmaakt of ik voor een Sleeve of een Gastric Bijpass (gbp) ga, en ik zal me daar dan toch maar aan moeten overgeven.

Je wilt het of je wilt het niet, ik met me overleveren aan zijn deskundigheid en hopen op de goede afloop. Mijn kans op ernstige complicaties met huidig gewicht is veel groter dan de operatie dus daar vertrouwen we dan maar op.

En nu?

Minimaal 6 maanden wachten. Over 2 maanden krijg ik een belletje met de datum, en rond die tijd ook nog een bijeenkomst met de dietiste.

We gaan eerst maar even van de vakantie genieten!!!